5 powodów, nie można stracić tłuszczu z brzucha, niezależnie od tego, ile pracujesz


Nagrodę za najbardziej uparta część ciała idzie na: brzucha.

Czasami, niezależnie od tego, ile godzin spędzasz na siłowni, tłuszcz wokół średniej tylko tam siedzi, patrząc na ciebie, jak “to wszystko?”

Niestety, zrezygnować–budge tłuszcz jest absolutnie najgorszy dla zdrowia, w tym wielu ekspertów twierdzi, że obwód w talii jest bardziej precyzyjnym wskaźnikiem składu ciała i ogólnego stanu zdrowia, niż BMI. Przecież w 2016 Międzynarodowym czasopiśmie otyłość badania, ponad 30 procent ludzi z “zdrowy” BMI cierpią z powodu oporności na insulinę, zbyt wysokie ciśnienie krwi, poziom cholesterolu i zapalenie poziomach.

Więc tak, jest to w najlepszym interesie, aby ćwiczyć jakiś swój upór.

Do rozwiązywania problemów w brzuchu, oto pięć z największych powodów twoim wypukłości brzucha nie ruszy z miejsca, jak byś nie przejmował.

1. NIE STRESNIE STRES

“Stres-związanych hormonów kory nadnerczy zwiększa podatność organizmu do przechowywania żadnych dodatkowych kalorii wokół brzucha” – mówi Georgie, obawiając się, urodzinowych, Autor najgorszych nawyków dla utraty wagi w ciągu całego życia. I jeśli próbujesz schudnąć, jedząc mniej kalorii niż spalamy, będziesz stracić tłuszcz z innych regionów, zanim zaczniesz tracić z żołądka, mówi strach. W rzeczywistości, badanie z University of California, San Francisco, zakłada, że podkreślili z kobiety są prawdopodobni mieć wysokich poziomy tłuszczu w jamie brzusznej, nawet jeśli mają zdrowe BMI.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, teraz czas nauczyć się, że cała zarządzanie stresem rzecz, strach mówi. Spróbuj zidentyfikować te rzeczy, które wnoszą największy stres w swojej codziennej rutyny, a potem szczerze porozmawiać ze sobą o tym, co chcesz zrobić i jakie obowiązki lub stresujące można puścić. Pamiętaj, że to jest w porządku, aby powiedzieć “nie”.

2. ROBISZ MNÓSTWO ABS TRENINGU

Proszę powtarzać za nami, “miejsce szkolenia nie działa”. Podczas wykonywania ćwiczenia wzmocnią pośladki, co ważne, nie będzie faktycznie zmniejszyć ilość tłuszczu, który pokrywa abs – mówi Albert, p. D. S. s. S., trener z Soho siła laboratorium w Nowym Jorku. Chrupie i deski nie spalisz dużo kalorii, więc trzeba skupić się na ruchach, które pracują całe ciało.

“Kiedy ćwiczysz, twój największy zwrot z inwestycji jest wykonywanie ruchów, które pracują kilka grup mięśni na raz” – mówi. “Im więcej masy mięśniowej robisz, tym więcej kalorii można spalić i im bliżej można dojść do spalania twojego tłuszczu w jamie brzusznej.” Brzuch tłuszczu wybuchowe ćwiczenia obejmują przysiady, drążek, pompki, podciągania, urządzenia, i w rzędach.

3. JESZ DUŻO PRZETWORZONEJ ŻYWNOŚCIJESZ DUŻO PRZETWORZONEJ ŻYWNOŚCI

Jeśli twoja dieta o wysokiej zawartości fruktozy, która występuje w wielu przetworzonych produktów spożywczych, są bardziej narażone na ryzyko dla otyłością. To dlatego, że organizm przyswaja fruktoza inaczej niż innych form cukru, powiedział. Tak, owoc zawiera fruktozę, ale jeśli zestrzelili kilkanaście bananów dziennie, ograniczenie spożycia owoców w imię utraty wagi nie pomoże ci stracić tłuszczu z brzucha.

Zamiast tego skupić się na usuwanie przetworzonych produktów z twoim talerzu. 2016 badanie, opublikowane w bmj Journal stwierdził, że ultra-przetworzonej żywności, takich jak mrożone dania, przekąski i sody, są odpowiedzialne za 90% konsumpcji amerykanów cukru, zwłaszcza o wysokiej zawartości fruktozy syrop kukurydziany.

4. TO NAPRAWDĘ NIE JEST GRUBA

Czasami, gdy kobiety skarżą się na brzuch, ich problem nie tłuszcz, strach mówi. Przewlekłe wzdęcia, które mogą sprawić, że twoje spodnie czuć się mocno, niezależnie od tłuszczu, może stać się problemem dla wielu kobiet, w tym z zespołem jelita drażliwego, Celiakia, nietolerancja laktozy i innych typowych problemów przewodu POKARMOWEGO i nietolerancji pokarmowej.

Aby zminimalizować wzdęcia, upewnij się, że jesz z wysoką zawartością błonnika, aby utrzymać się regularnie, w tym owoce, warzywa, fasola, aby zachować zdrowie swoich bakterii jelitowych, – mówi ona. “Trzymajcie się z dala od produktów z cukrem alkoholi, ponieważ mogą one przyczynić się do gazu”. Jeśli zauważysz, że twoje ubrania czuć się bardziej komfortowo w ciągu dnia lub po posiłku, porozmawiaj ze swoim lekarzem o tym, że może być zadawać z jelit.

5. NIE JESZ WYSTARCZAJĄCO DUŻO BIAŁKA NIE JESZ WYSTARCZAJĄCO DUŻO BIAŁKA

Białko ma kluczowe znaczenie dla utraty tłuszczu. Ale kiedy przychodzi do rozdrabniania tłuszczu na brzuchu, to może być nawet bardziej istotne. W jednym badaniu 90 kobiet, naukowcy z Uniwersytetu Mcmaster w Kanadzie odkryli, że u tych, którzy trzymał  diety, gubili więcej ciężar i podwójnego tłuszczu na brzuchu, niż ci, którzy idą z niską zawartością białka plan zasilania. To może być dlatego, że dieta pobudza organizm, aby schudnąć z tłuszczu, a nie mięśni, w wyniku czego poprawia wrażliwość na insulinę, powiedział.

W badaniu, kobiety z wysokiej białka diety, 30 procentów ich kalorie z białka, którą wielu ekspertów uważa, że jest dobrym celem, gdy próbuje schudnąć. To jest około 540 kalorii, jeśli będziesz trzymać się 1,800 kalorii dziennie budżetu. Jak masz twój cel proteina kalorii w miejsce, planują podzielić swój proteina równomiernie w ciągu dnia – mówi.